CURS GRATUÏT: EL MÀRQUETING I LA PUBLICITAT TAMBÉ CONTAMINEN FORÇA

Online

Converteix el teu equip en un SUPEREQUIP SOSTENIBLE, sumant consciència ambiental i estratègia comunicativa.

En un context d’emergència climàtica, és urgent repensar com fem màrqueting i comunicació. Produccions audiovisuals, campanyes digitals, esdeveniments i desplaçaments tenen una petjada de carboni més gran del que sovint imaginem. Però també tenim eines per reduir-la i liderar el canvi des del sector.

Aquesta formació et donarà les claus per:

🔎 Entendre com el màrqueting genera emissions i què pots fer per reduir-les


- Conèixer els conceptes bàsics i estàndards com el GHG Protocol, ISO 14064 o el concepte “Scope 1, 2 i 3”

- Aplicar bones pràctiques en produccions, mitjans, esdeveniments i estratègies de comunicació
- Descobrir com dissenyar campanyes sostenibles que transformin hàbits i comportaments
- Aprendre a mesurar, reduir i compensar la petjada de carboni d’un projecte real

💬 “La sostenibilitat no és només una responsabilitat, és una oportunitat per innovar, diferenciar-te i generar impacte positiu.”

Sobre el formador

David Lahoz és professional del màrqueting digital des del 1996 i ha desenvolupat la seva trajectòria en agències de publicitat com Intercom, Orbital BBDO, Isobar o Jazz Alternative Thinking; en mitjans i plataformes com el Grup Les Notícies de Catalunya, 24/7 Media Europe o Tappx; i en agències de mitjans com OMD, Zenith Optimedia o Carat. El seu recorregut inclou també la premsa escrita i la televisió, fet que li aporta una visió transversal de l’ecosistema publicitari.

Actualment és fundador i CEO de Naurus, una iniciativa orientada a reduir la petjada de carboni del sector publicitari digital mitjançant solucions més eficients, efectives i competitives. Des d’aquesta plataforma impulsa estratègies de sostenibilitat digital, integra la intel·ligència artificial generativa en entorns publicitaris i col·labora com a formador en escoles de negocis.

📅 Dimecres 7 de maig · de 14 h a 16 h
💻 Formació online gratuïta per a col·legiats/des i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i descobreix com reduir la petjada de carboni del teu màrqueting!


Data i hora


Afegir al calendari 2025-05-0714:00 2025-05-0716:00 Europe/Madrid CURS GRATUÏT: EL MÀRQUETING I LA PUBLICITAT TAMBÉ CONTAMINEN FORÇA Online

Lloc

Online

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies